مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 12:272022-03-29اقتصادي

انجام 5 هزار بازرسی توسط اداره دامپزشکی کرمانشاه/ 7 تُن فرآورده دامی امحا شد


مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: طی 5 هزار بازدید که از سوی گروه های دامپزشکی صورت گرفته، 309 مورد غیربهداشتی شناسایی و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین حیدری مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: طرح تشدید نظارت های بهداشتی به مناسبت ایام نوروز و به منظور حفظ سلامت شهروندان از تاریخ 14 اسفندماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی ادامه داد: اکیپ های نظارتی دامپزشکی استان در این مدت انجام طرح، در دو نوبت صبح و عصر نسبت به بازرسی از تمام واحدهای تهیه، توزیع، بسته بندی و عرضه فرآورده های خام دامی (کشتارگاه های دام و طیور، سردخانه ها، واحدهای بسته بندی، قصابی ها، رستوران ها و.

) اقدام کردند.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای طرح تاکنون، 17 هزار راس انواع دام سبک و سنگین و بیش از 2 میلیون قطعه انواع طیور در کشتارگاه های دام و طیور استان تحت نظارت شرعی و بهداشتی دامپزشکی قرار گرفته که از این تعداد بیش از هفت تن محصولی که از نظر بهداشتی سلامت آن مورد تایید قرار نگرفته از چرخه مصرف حذف شد.

وی ادامه داد: طی 5 هزار بازدید که از سوی گروه های دامپزشکی صورت گرفته، 309 مورد غیربهداشتی شناسایی و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 5 هزار بازرسی توسط اداره دامپزشکی کرمانشاه/ 7 تُن فرآورده دامی امحا شد

انجام 5 هزار بازرسی توسط اداره دامپزشکی کرمانشاه/ 7 تُن فرآورده دامی امحا شد