مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 12:272022-03-29سياسي

تدوام روند توزیع بسته های کمک معیشتی در بین نیازمندان تهران


مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از تدوام روند توزیع بسته های کمک معیشتی در بین نیازمندان تهران خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، احمد احمدی صدر مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اظهارداشت: روند توزیع 30 هزار بسته معیشتی که همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت و فرا رسیدن عید نوروز با هدف حمایت از افراد آسیب دیده، خانواده معتادین متجاهر ، خانواده کودکان کار و معلولین و نیازمندان در قالب طرح وقت مهربانی آغاز شده بود، فاز اول توزیع این بسته ها مراحل پایانی خود را طی می کند.

احمدی صدر افزود : فاز دوم توزیع این بسته ها نیز همزمان با شروع ماه مبارک رمضان آغاز و از طریق مراکز زیر مجموعه این سازمان در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ضمن اشاره به سایر برنامه های این سازمان  در سال جدید افزود: علاوه بر اهدای این بسته های معیشتی در بین نیازمندان ، برنامه های متنوع و مفرحی نیز در قالب جشن های نوروزی در تمامی مددسراهای شهر تهران برگزار شد تا ضمن ایجاد نشاط و انگیزه هرچه بیشتر برای تکمیل روند بهبودی و سلامت روحی و جسمی مددجویان، ایامی شاد را برای این عزیزان که از نعمت  خانواده محروم و یا از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوام روند توزیع بسته های کمک معیشتی در بین نیازمندان تهران

تدوام روند توزیع بسته های کمک معیشتی در بین نیازمندان تهران