مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 12:422022-03-29حوادث

استقرار 6 اکیپ سیار آتش نشانی در مبادی خروجی و پارک های جنگلی سنندج 


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: در راستای تسریع در امدادرسانی در روز 13 فروردین روز طبیعت علاوه بر آماده باش 160 آتش نشان در 8 ایستگاه سطح شهر 6 اکیپ سیار آتش نشانی هم در مبادی خروجی و مسیر پارک های جنگلی سطح شهر مستقر می شوند.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: در راستای تسریع در امدادرسانی در روز 13 فروردین روز طبیعت علاوه بر آماده باش 160 آتش نشان در 8 ایستگاه سطح شهر 6 اکیپ سیار آتش نشانی هم در مبادی خروجی و مسیر پارک های جنگلی سطح شهر مستقر می شوند.

سهیل فضل وزیری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هر ساله شهروندان در روز 13 فروردین و به مناسبت روز طبیعت به دامن طبیعت روی می آورند که متاسفانه عدم رعایت نکات ایمنی در برخی از اوقات باعث بروز حادثه خواهد شد.

فضل وزیری بیان کرد: این سازمان در راستای تسریع در امداد رسانی به شهروندان در روز 13 فروردین در آماده باش کامل بوده و تمهیدات لازم را هم صورت داده است.

وی از استقرار 6 اکیپ سیار آتش نشانی در مبادی خروجی و مسیر پارکهای جنگلی سطح شهر خبر داد و گفت: 160 آتش نشان هم در روز طبیعت در 8 ایستگاه در آماده باش کامل هستند.

فضل وزیری اعلام کرد: آتش سوزی مراتع، سقوط از درختان، غرق شدگی و مار گزیدگی از جمله حوادث رایجی است که اغلب در روز طبیعت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 6 اکیپ سیار آتش نشانی در مبادی خروجی و پارک های جنگلی سنندج 

استقرار 6 اکیپ سیار آتش نشانی در مبادی خروجی و پارک های جنگلی سنندج