مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 12:422022-03-29سياسي

نیاز 14 هزار میلیارد تومانی برای تکمیل محور راه آهن یونسی به بیرجند


نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه تنها استانی در منطقه هستیم که فاقد راه آهن بوده که در شأن این استان نیست و از این محل که 54 درصد آرای نمایندگان را آورده 14 هزار میلیارد تومان لازم داریم تا محور یونسی به بیرجند تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سلمان اسحاقی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: سال گذشته یکی از توفیقاتی که در شهرستان قاینات رقم خورده استقرار دستگاه ام آر آی است که سال های سال آرزوی مردم این شهرستان بوده است.

وی به اقداماتی که در حوزه راه و شهرسازی صورت گرفته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته از جاده بیرجند به سمت قاین در مسیر آرین شهر تا بیرجند با پیگیری های همه مسئولان به ویژه استاندار کاملاً دوبانده شد هر چند 4.

5 کیلومتر از مسیر آرین شهر به قاین هنوز نیاز به تکمیل زیرساخت ها دارد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلنگ زنی پادگان ارتش در سال گذشته با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در این خصوص، گفت: خوشبختانه در سال گذشته شاهد راه اندازی کارخانه تولید آهن اسفنجی در قاین بودیم که از آغاز به کار آن تاکنون شش ماه می گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 14 هزار میلیارد تومانی برای تکمیل محور راه آهن یونسی به بیرجند

نیاز 14 هزار میلیارد تومانی برای تکمیل محور راه آهن یونسی به بیرجند