مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 13:072022-03-29اقتصادي

رکوردشکنی پروازهای داخلی و خارجی در موج اول سفرهای نوروزی


رییس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی از افزایش چشمگیر پروازهای داخلی و خارجی در ایام نوروز امسال و موج اول سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: - رییس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی از افزایش چشمگیر پروازهای داخلی و خارجی در ایام نوروز امسال و موج اول سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: تعداد مسافران پروازهای خارجی 274 درصد رشد نسبت به سال گذشته داشتند.

رضا نفیسی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی انجام شده در ایام نوروز گفت: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات دریافت شده از 25 اسفندماه سال گذشته یعنی آغاز طرح سفرهای نوروزی تا دیروز (هشتم فروردین ماه) 12 هزار و 500 نشست و برخاست در فرودگاه های کشور انجام شده است که نسبت به همین بازه زمانی در نوروز سال گذشته هفت درصد رشد داشته است.

وی افزود: همچنین یک میلیون و 490 هزار نفر مسافر در این ایام اعزام و پذیرش شدند که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته 60 درصد رشد را نشان می دهد.

رییس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی، گفت: بیشترین میزان افزایش در حوزه هوانوردی مربوط به سفرهای خارجی بوده است، چرا که بر اساس جدیدترین آمار دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی پروازهای داخلی و خارجی در موج اول سفرهای نوروزی

رکوردشکنی پروازهای داخلی و خارجی در موج اول سفرهای نوروزی