مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 13:572022-03-29سياسي

نهضت تفسیر قرآن کریم ماه مبارک رمضان در گیلان برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری نهضت تفسیر قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان گفت: 17 کرسی ثابت تفسیر قرآن در 17 شهر استان گیلان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد شئون فرهنگی گیلان که به مناسبت در پیش بودن ماه مبارک رمضان برگزار شد، با بیان اینکه دستگاه های فرهنگی وظیفه دارند آداب این ماه را در سطح جامعه فرهنگ سازی کنند، اظهار کرد: ماه رمضان ماه استغفار، دعا، مهرورزی و کمک به فقرا است و باید این ماه مبارک را بسیار جدی گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه شیاطین جنی و انسی برای مخدوش کردن این ماه تمام تلاش خود را به کار می گیرندف افزود: دستگاه های فرهنگی و متولی باید در این تهاجم فرهنگی زمینه جذب خیرات و برکات ماه مبارک رمضان را برای مردم فراهم کنند.

وی ادامه داد: رسانه های معاند برای شکسته شدن حریم ماه مبارک رمضان از مدت ها قبل برنامه ریزی می کنند و برای ترویج روزه خواری و شکستن حرمت این ماه انسان ساز سرمایه گذاری می کنند لذا حساسیت ها در این حوزه باید افزایش یابد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه جنگ روایت ها در آخرالزمان پیچیده تر می شود و جبهه حق باید در قبال آن برنامه ریزی دقیق و منظم داشته باشند، بیان کرد: فضا سازی معنوی توسط دستگاه ها اعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت تفسیر قرآن کریم ماه مبارک رمضان در گیلان برگزار می شود

نهضت تفسیر قرآن کریم ماه مبارک رمضان در گیلان برگزار می شود