مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 14:472022-03-29سياسي

بازگشایی ارگ کلاه فرنگی بیرجند به روی گردشگران


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ارگ کلاه فرنگی بیرجند با دستور استاندار خراسان جنوبی و پیگیری مسئولان متولی به روی گردشگران و مسافران نوروزی گشوده شد.

- علیرضا عباس زاده، شامگاه دوشنبه 8 فروردین در بازدید استاندار خراسان جنوبی از ارگ کلاه فرنگی بیرجند افزود: این اثر تاریخی که چندی پیش توسط اداره کل میراث فرنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی مرمت و درب آن به روی گردشگران و مسافران نوروزی باز شد، مدت ها به دلیل یکسری مسائل اداری از دسترس مردم خارج و محل گلایه شهروندان شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی عنوان کرد: درخواست استاندار خراسان جنوبی در ابتدای ورود و شروع به کارم در استان این بود که این مجموعه فرهنگی و تاریخی به نحوی تعیین تکلیف شود تا خواسته عمومی اصحاب فرهنگ و هنر، نخبگان و عموم مردم و شهروندان محقق شود.

عباس زاده گفت: استاندار خراسان جنوبی در جلسات مختلف قول بازگشایی و تعیین تکلیف این اثر را به فرهنگیان و شهروندان شهر بیرجند داده بود، به دلیل اهمیت این قول؛ تاکید استاندار خراسان جنوبی این بود که خود وی هم در آیین بازگشایی حضور داشته باشند تا این مجموعه را تحویل مردم عزیز خراسان جنوبی و بیرجند دهند که این بسی برای ما جای افتخار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی ارگ کلاه فرنگی بیرجند به روی گردشگران

بازگشایی ارگ کلاه فرنگی بیرجند به روی گردشگران