مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 14:522022-03-29سياسي

پیام تشکر فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه نفت از دولت سیزدهم


فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در بیانیه ای از رییس جمهوری و وزیر نفت دولت سیزدهم برای احقاق حق استخدام خود در صنعت نفت در این دولت تشکر کردند.

- در این بیانیه آمده است: آنچه در سال های اخیر و در دوران تصدی گری دولت پیشین بر فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت گذشت، ضربه مهلکی بر پیکره اعتماد عمومی بود.

تضییع حق نابخشودنی فارغ التحصیلان نخبه و بورسیه دانشگاه صنعت نفت از سوی وزیر نفت سابق، تأمین نیروی انسانی لایق و جوان برای پیشبرد اهداف وزارت نفت را خدشه دار کرد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است که پس از 6 سال عدم وفای به عهد مسؤولان وزارت نفت، سرانجام با روی کار آمدن دولتی انقلابی و انتخاب فردی متخصص و عمل گرا برای سکانداری وزارت نفت، امیدها برای احقاق این حق از دست رفته زنده شد.

اعتماد مجدد مسؤولان به آینده سازان جوان و متخصص کشور در راستای منویات رهبر معظم انقلاب سبب شد که با حسن مدیریت، نشست های مشترک و صمیمی میان مسؤولان وزارت نفت و نمایندگان فارغ التحصیلان برگزار شود و حاصل آن بازگشت حق استخدام فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت بود که در نهایت در آغاز سال جدید، با همکاری وزارت نفت و سایر بخش های دولت، وعده دولت سیزدهم و شخص وزیر نفت در راستای جذب و نگهداشت نخبگان دانشگاهی عملی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تشکر فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه نفت از دولت سیزدهم

پیام تشکر فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه نفت از دولت سیزدهم