مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 14:572022-03-29حوادث

نحوه فعالیت صنوف در ماه رمضان / ممنوعیت فعالیت رستوران ها تا اذان


اماکن مختلفی از جمله بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها، رستوران، فست فودها باید فعالیت خود را به بعد از اذان مغرب موکول کنند.

- اماکن مختلفی از جمله بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها، رستوران، فست فودها باید فعالیت خود را به بعد از اذان مغرب موکول کنند.

رییس پلیس نظارت بر اماکن تهران در آستانه ماه مبارک رمضان درباره چگونگی فعالیت صنوف در ایام روزه داری، گفت: فعالیت اماکنی نظیر بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها، رستوران، فست فودها تا اذان مغرب ممنوع است و برای اینکه بتوانند تا اذان صبح فعالیت داشته باشند نیاز به بررسی محیط و صدور مجوز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مرادیان - رییس پلیس نظارت بر اماکن تهران درباره فعالیت واحدهای صنفی متفاوت در ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به ابلاغیه ای که از سوی پلیس نظارت براماکن تهران صادر شده است، اماکن مختلفی از جمله بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها، رستوران، فست فودها باید فعالیت خود را به بعد از اذان مغرب موکول کنند و فعالیت آن ها طی روز جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان ممنوع است.

وی درباره مراکز خدمات بیمارستانی و مراکز بین راهی گفت: برای فعالیت مرکز بین راهی و بیمارستانی مجوز صادر می شود تا بتوانند فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت صنوف در ماه رمضان / ممنوعیت فعالیت رستوران ها تا اذان

نحوه فعالیت صنوف در ماه رمضان / ممنوعیت فعالیت رستوران ها تا اذان