مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 15:022022-03-29اقتصادي

تست محصولات خودروسازی فردا موتوز تمدید شد (+جزییات)


در 8 روز اول سال، این رویداد در استانهای شمالی و در مقاصد گردشگری برگزار و مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت و همین مورد نیز باعث تمدید زمان تا انتهای تعطیلات نوروز شد - در پی استقبال علاقمندان محصولات فردا موتورز از تست خودروهای این گروه، تست درایو خودروهای FMC تمدید شد.

در کارشوهای نوروزی شرکت فردا موتورز که سه محصول این خودروساز به نمایش در آمده است، امکان تست درایو این خودروها نیز وجود دارد.

محمدرضا آریان نژاد، مدیر بازاریابی فردا موتورز، درخصوص این رویداد گفت: برگزاری رویدادهای مشابه در شهرهای مختلف از برنامه های مهم خودروسازی فرداست تا کسانی که علاقمند به خرید محصولات این گروه هستند، پیش از خرید با تست خودرو مورد نظر خود، با خیال آسوده تصمیم گرفته و خودرو موردنظر خود را خریداری کنند.

این برنامه ها از سال گذشته نیز برای هموطنان فرصت کافی جهت بررسی خودرو را فراهم کرده و فردا موتورز برای تسهیل فرایند خرید مشتریان تصمیم به اجرای مجدد این رویداد در فرصت های پیش رو و در شهرهای مختلف ایران کرده است.

مدیر بازاریابی فردا موتورز افزود: در 8 روز اول سال، این رویداد در استانهای شمالی و در مقاصد گردشگری برگزار و مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت و همین مورد نیز باعث تمدید زمان تا انتهای تعطیلات نوروز شد و پس از تعطیلات نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست محصولات خودروسازی فردا موتوز تمدید شد (+جزییات)

تست محصولات خودروسازی فردا موتوز تمدید شد (+جزییات)