مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 15:172022-03-29سياسي

خرید حمایتی زرشک با رویه ای جدید در 1401 دنبال می شود


نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته برای اولین بار خرید حمایتی زرشک انجام شد، البته نواقص و عیب هایی داشت که می پذیریم، - اما برای سال جدید با رویه بهتری این مهم را اجرایی خواهیم کرد.

سلمان اسحاقی امروز سه شنبه 9 فروردین در دیدار فرمانداران قاین و زیرکوه با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به تعامل و همراهی بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولتمردان برای تحقق حقوق مردم، اظهار کرد: سال گذشته یک دستگاه ام آر آی با قابلیت پوشش بیماران سنگین وزن در شهرستان قاینات مستقر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکمیل دوبانده سازی جاده آرین شهر تا بیرجند، ادامه داد: 4.

5 کیلومتر از محور آرین شهر تا قاین در حال زیرساخت و روکش و علائم گذاری است.

وی گفت: همچنین عملیات اجرایی احداث پادگان در قاین پس از گذشت 20 سال از سفر مقام معظم رهبری به قاینات و موافقت ایشان با استقرار تیپ 2 لشکر58 تکاور آغاز شده است.

اسحاقی به تولید آهن اسفنجی در مجتمع بزرگ فولاد قاینات اشاره کرد و افزود: اجرای تعهدات اجتماعی کارخانه ها و صنایع در حال پیگیری است و امیدواریم با تشکیل کارگروه اجرای تعهدات اجتماعی شاهد انجام این تعهدات و کارهای بزرگی در حوزه آب، مدرسه سازی و فرهنگ و آموزش باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید حمایتی زرشک با رویه ای جدید در 1401 دنبال می شود

خرید حمایتی زرشک با رویه ای جدید در 1401 دنبال می شود