مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 18:122022-03-29سياسي

مخبر: دولت با جدیت به دنبال برنامه ریزی برای انجام سفر ارزان است


معاون اول رییس جمهور عصر امروز(سه شنبه) با حضور در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با توضیحات مسئولان دستگاه های مربوطه و همچنین ارتباط ویدئوکنفرانسی با استانداران سراسر کشور در جریان روند خدمت رسانی و اقدامات انجام شده برای تسهیل سفرها و افزایش امکانات .

- مخبر: دولت با جدیت به دنبال برنامه ریزی برای انجام "سفر ارزان" است معاون اول رییس جمهور عصر امروز(سه شنبه) با حضور در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با توضیحات مسئولان دستگاه های مربوطه و همچنین ارتباط ویدئوکنفرانسی با استانداران سراسر کشور در جریان روند خدمت رسانی و اقدامات انجام شده برای تسهیل سفرها و افزایش امکانات رفاهی و درمانی برای مسافران و گردشگران نوروزی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد مخبر با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم عزم جدی برای تقویت و سرمایه گذاری در بخش گردشگری دارد، تصریح کرد: مدیریت صحیح گردشگری در دولت و انسجام، همکاری و هم افزایی همه دستگاه های مربوطه به افزایش حجم سفرهای های نوروزی در مقایسه با سال 98 و همچنین تقویت شور و نشاط و امید در بین مردم منجر شده است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به شیوع کرونا در سال های گذشته و همچنین تکمیل روند واکسیناسیون در دولت سیزدهم گفت: در سال جاری یک نیاز جدی در میان مردم برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: دولت با جدیت به دنبال برنامه ریزی برای انجام سفر ارزان است

مخبر: دولت با جدیت به دنبال برنامه ریزی برای انجام سفر ارزان است