مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 18:472022-03-29ورزشي

تعویق مجدد اعلام رای دادگاه CAS درباره پرونده جودوی ایران


پس از پایان دو ماه، دادگاه حکمیت برای دومین بار اسفندماه سال گذشته مجددا زمان اعلام نتیجه رای دادگاه را یک ماه دیگر تمدید کرد و در نهایت امروز نهم فروردین ماه 1401 برای سومین بار نتیجه رای دادگاه حکمیت ورزش یک ماه دیگر تمدید شد.

- پس از پایان دو ماه، دادگاه حکمیت برای دومین بار اسفندماه سال گذشته مجددا زمان اعلام نتیجه رای دادگاه را یک ماه دیگر تمدید کرد و در نهایت امروز نهم فروردین ماه 1401 برای سومین بار نتیجه رای دادگاه حکمیت ورزش یک ماه دیگر تمدید شد.

اعلام رای دادگاه بین المللی حکمیت ورزش درباره شکایت فدراسیون جودوی ایران برای سومین بار به تعویق افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادگاه حکمیت ورزش امروز سه شنبه نهم فروردین ماه 1401 با ارسال ایمیلی به فدراسیون جودو، زمان اعلام رای نهایی دادگاه حکمیت را یک ماه دیگر تمدید کرده است.

سرانجام امروز نهم فروردین ماه سال 1401 ایمیل جدیدی از سوی دادگاه حکمیت ورزش به فدراسیون جودو کشورمان ارسال شده و در آن ایمیل آمده است: با توجه به حساسیت پرونده و نیاز به بررسی بیشتر برای داوران، زمان اعلام رای نهایی یک ماه دیگر تمدید شد.

پس از پایان دو ماه، دادگاه حکمیت برای دومین بار اسفندماه سال گذشته مجددا زمان اعلام نتیجه رای دادگاه را یک ماه دیگر تمدید کرد و در نهایت امروز نهم فروردین ماه 1401 برای سومین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویق مجدد اعلام رای دادگاه CAS درباره پرونده جودوی ایران

تعویق مجدد اعلام رای دادگاه CAS درباره پرونده جودوی ایران