مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 19:522022-03-29اقتصادي

اولین مانور امنیت غذایی سال جدید در شهرقدس اجرا شد


مدیر اداره جهاد کشاورزی از اجرای اولین مانور امنیت غذایی در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: طرح امنیت غذایی از اواخر دی 1400 آغاز شده و تاکنون از 726 فروشگاه بازدید شده که تعداد 10 مورد تخلف ثبت و به مراجع قضایی معرفی شد.

- بهروز سلگی مدیر اداره جهاد کشاروزی شهرستان قدس در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار کرد: با توجه به اینکه امنیت غذایی برعهده جهادکشاورزی است، به منظور رصد و بازرسی از واحدهای غذایی به ویژه توزیع کنندگان کالاهای تنظیم بازاری اولین مانور امنیت غذایی در نوروز 1401 به صورت سراسری و همزمان در شهرستان قدس برگزار شد.

وی گفت: این گشت مشترک با همکاری بازرسی جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، صمت، اتاق اصناف همراه بود و بسیج اتاق اصناف نیز بر توزیع کالاهای اساسی نظارت دارند.

مدیر اداره جهاد کشاورزی افزود: طرح امنیت غذایی از اواخر دی 1400 آغاز شد و در ماه های بهمن و اسفند با جدیت بیشتر ادامه یافت و تاکنون 726 مورد بازدید انجام شده است.

سلگی بیان کرد: از این تعداد 10 مورد در گران فروشی و کم فروشی مرتکب تخلف شده و ضمن برخورد قانونی و تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع شدند.

وی با بیان اینکه کالاهایی مانند شکر، برنج های خارجی، مرغ گرم و منجمد و تخم مرغ مشمول قیمت گذاری هستند گفت: طی این گشت ها همه کالاهای غذایی به ویژه کالاهای مذک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مانور امنیت غذایی سال جدید در شهرقدس اجرا شد

اولین مانور امنیت غذایی سال جدید در شهرقدس اجرا شد