مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 19:572022-03-29سياسي

دولت با جدیت به دنبال برنامه ریزی برای انجام «سفر ارزان» است


دولت با جدیت به دنبال برنامه ریزی برای انجام «سفر ارزان» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، معاون اول رییس جمهور عصر امروز با حضور در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با توضیحات مسئولان دستگاه های مربوطه و همچنین ارتباط ویدئوکنفرانسی با استانداران سراسر کشور در جریان روند خدمت رسانی و اقدامات انجام شده برای تسهیل سفرها و افزایش امکانات رفاهی و درمانی برای مسافران و گردشگران نوروزی قرار گرفت.

محمد مخبر با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم عزم جدی برای تقویت و سرمایه گذاری در بخش گردشگری دارد، تصریح کرد: مدیریت صحیح گردشگری در دولت و انسجام، همکاری و هم افزایی همه دستگاه های مربوطه به افزایش حجم سفرهای های نوروزی در مقایسه با سال 98 و همچنین تقویت شور و نشاط و امید در بین مردم منجر شده است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به شیوع کرونا در سال های گذشته و همچنین تکمیل روند واکسیناسیون در دولت سیزدهم گفت: در سال جاری یک نیاز جدی در میان مردم برای انجام سفرهای نوروزی حس می شد که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و شاهد رونق سفر ها نسبت به آغاز همه گیری کرونا در نوروز امسال بودیم.

مخبر با قدردانی از وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به منظور ایجاد ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و همچنین ستادهای متناظر آن در تمام استان ها و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با جدیت به دنبال برنامه ریزی برای انجام «سفر ارزان» است

دولت با جدیت به دنبال برنامه ریزی برای انجام «سفر ارزان» است