مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 20:122022-03-29سياسي

سند کاهش تلفات جاده ای استان تدوین می شود


برای آماده سازی و ایمن سازی جاده ها، رفع نقاط حادثه خیز و ارتقای فرهنگ ترافیک، سند کاهش حوادث و تلفات جاده ای استان با همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی تدوین می شود.

- ایسنا/کرمانشاه استاندارکرمانشاه گفت: برای آماده سازی و ایمن سازی جاده ها، رفع نقاط حادثه خیز و ارتقای فرهنگ ترافیک، سند کاهش حوادث و تلفات جاده ای استان با همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی تدوین می شود.

بهمن امیری مقدم در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان گفت: با تدوین این سند می توانیم اقدامات پیشگیرانه را برای ایجاد ایمنی بیشتر و کاهش حوادث و تلفات جاده ای در بازه زمانی مشخص و بر اساس اولویت ها انجام دهیم.

وی افزود: اجرای دقیق پیوست آموزشی و فرهنگی این سند با رویکرد پیشگیری از بروز سوانح بسیار ضروری است و نیازمند همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی متولی در زمینه توسعه و گسترش فرهنگ و نهادینه شدن اصل احترام به قانون و قانونمندی در جامعه، ارتقای فرهنگ ترافیک و پیشرفت های فرهنگی و اجتماعی است و بی شک انجام این مهم به دلیل موثر بودن نقش عامل انسانی در تصادفات سبب کاهش آمار سوانح رانندگی درون و برون شهری است استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: باید بیش از پیش به مسائل ترافیکی و ایمنی جاده ها به منظورکاهش تلفات جاده ای توجه شود و در این راستا تدوین سند کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند کاهش تلفات جاده ای استان تدوین می شود

سند کاهش تلفات جاده ای استان تدوین می شود