مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 20:472022-03-29سياسي

تاخیرات پروژه سد دالکی جبران شود


معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: تاخیرات صورت گرفته در پروژه سد دالکی در یک برنامه زمانبندی مناسب جبران شود و هر چه زودتر مردم شریف دشتستان از این پروژه بهره مند شوند.

- ایسنا/بوشهر معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: تاخیرات صورت گرفته در پروژه سد دالکی در یک برنامه زمانبندی مناسب جبران شود و هر چه زودتر مردم شریف دشتستان از این پروژه بهره مند شوند.

محمدهادی رستمیان در بازدید از کارگاه سد دالکی، عملیات اجرایی ساخت سرریز، خاکبرداری بدنه اصلی، فرازبند، گالری های انحراف آب و تجهیز کارگاه پروژه را مورد ارزیابی قرارداده و این پروژه را از پروژه های مهم استان اعلام کرد.

وی با تاکید بر آماده بودن جبهه های متفاوت کاری تصریح کرد: در این سد ظرفیت فعالیت با حداکثر نیرو و ماشین آلات وجود دارد که هم پیمانکار و کارفرما و هم دستگاه نظارت باید نسبت به این موضوع توجه کافی و لازم داشته باشند.

معاون عمرانی استانداری بوشهر با تاکید بر اینکه از شروع عملیات اجرایی و مدت زمان قرارداد چند سال سپری شده و از آنجا که این سد در تامین آب نخلستان های دشتستان نقش بسیار مهمی دارد، تلاش شرکت آب منطقه ای استان بوشهر برای پیگیری هرچه بیشتر اعتبارات و نگاه ویژه وزارت نیرو را در تامین اعتبار مناسب به منظور تکمیل سد با بیشترین سرعت و بالاترین استانداردها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیرات پروژه سد دالکی جبران شود

تاخیرات پروژه سد دالکی جبران شود