مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 21:072022-03-29اقتصادي

ستاد اقتصاد دانش بنیان در سطح آذربایجان غربی تشکیل می شود


رییس پارک علم فناوری آذربایجان غربی گفت: ستاد اقتصاد دانش بنیان در سطح استان با ریاست استاندار و دبیری پارک علم و فناوری تا پایان ماه جاری تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر تحقق شعار سال افزود: شرایط حال حاضر وضعیت شرکت های دانش بنیان استان و حتی کشور از لحاظ کمی قابل نیست و افزایش شرکت های دانش بنیان هدف اصلی مجموعه در سال جاری است.

وی کار فرهنگی و ایجاد باور عمومی برای رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان در جامعه و دستگاه های اجرایی در خصوص پرداختن علم مبتنی بر دانش را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: دولت همانطور که درحوزه های مختلف سرمایه گذاری می کند باید در حوزه نوآوری هم سرمایه گذاری شده و موردتوجه قرار گیرد.

منصورفر ساماندهی و سازماندهی شرکت های دانش بنیان و فعالان این حوزه را از برنامه های پارک در سال جاری برشمرد و گفت: در حال حاضر 130 شرکت دانش بنیان و فناور که 30 شرکت آن دانش بنیان و بقیه هم فناور هستند در مجموعه پارک مستقر بوده و 22 شرکت نیز خارج از بدنه پارک فعالیت می کنند و کل شرکت های دانش بنیان استان 52 فقره است.

وی در خصوص حمایت و اعطای تسهیلات برای توسعه و رشد شرکت های دانش بنیان و فناور در استان افزود: برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور اختصاص 3 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق پژوهش فناوری، 10 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اقتصاد دانش بنیان در سطح آذربایجان غربی تشکیل می شود

ستاد اقتصاد دانش بنیان در سطح آذربایجان غربی تشکیل می شود