مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 22:322022-03-29سياسي

محبوبیت بین المللی حاج قاسم نشانی از ترویج فرهنگ شهادت دردنیا است


سرپرست فرمانداری صحنه با اشاره به محبوبیت بین المللی حاج قاسم سلیمانی گفت: دلیل این محبوبیت، ترویج فرهنگ شهادت است.

- ، بعد از ظهر سه شنبه جهانبخش زنگنه تبار در مراسم یادواره 19 شهید روستای اسلام آباد شهرستان صحنه که با حضور معاون هماهنگی سپاه نبی اکرم (ص)، فرمانده سپاه شهرستان، معاون برنامه ریزی و جمعی از خانواده های شهدا برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ جهاد و شهادت قدرت آفرین و عزت آفرین است.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ شهادت در بین مردم ایران، افزود: فرهنگ شهادت و جهاد در بین مردم ایران رشد پیدا کرده و باعث عزت و افتخار شده است که مصداق آن شهید قاسم سلیمانی است که در جهان اسلام غرور آفرین بوده و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه تصریح کرد: مردم ایران، تمام شهدا و ایثارگران با پیروی از دستورات و خط امام خمینی (ره) علاوه بر زنده نگه داشتن آرمان های امام خمینی (ره) درس های عاشورا را زنده نگه داشته اند.

زنگنه تبار بیان کرد: جایگاه و منزلت خانواده های شهدایی که امروز در عصر و زمان ما زندگی می کنند کمتر از خانواده شهدای صدر اسلام نیست.

وی خاطر نشان کرد: شهدا زنده هستند و در عالم برزخ که عالم مثال است بر دنیا اشراف داشته و این ما هستیم که باید با تأسی از سیره شهدا در مسیر آنها گام برداشته و مانند آنها عمل کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبوبیت بین المللی حاج قاسم نشانی از ترویج فرهنگ شهادت دردنیا است

محبوبیت بین المللی حاج قاسم نشانی از ترویج فرهنگ شهادت دردنیا است