مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 22:372022-03-29سياسي

گردهمایی بزرگ مبلغین استان همدان در آستانه ماه رمضان


همدان_ مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی همدان گفت: اولین گردهمایی بزرگ مبلغین طلایه داران تبلیغ در استان همدان برگزار خواهد شد.

- با بیان اینکه اولین گردهمایی مبلغین در پنجشنبه این هفته در حسینیه حضرت امام (ره) برگزار خواهد شد افزود: این برنامه یکی از برنامه های بزرگ مبلغین استان است که با حضور طلاب سراسر استان، مبلغین و گروههای تبلیغ قم که برای تبلیغ ماه مبارک رمضان به استان همدان اعزام شده اند و همچنین امام جمعه های مساجد و روحانیون هجرت و مستقر و روحانیون فرهنگی و مسئولین پایگاه های فرهنگی، اجتماعی و مسئولین گروه های فرهنگی، گروه های تبلیغی خواهران و برادران و فعالان تبلیغی مدارس در غالب طرح امین یک برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: هدف از گردهمایی و همایش تبیین نظام انتظارات رهبر انقلاب اسلامی در جهاد تبیین است که در عنوان همایش به عنوان روایت امید است.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه های رهبر انقلاب اسلامی در گام دوم و در سایر فرمایشات خود دارند این است که جامعه ما باید به پیش برندگی انقلاب اسلامی و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی امید و باور جدی در این زمینه داشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان افزود: با توجه به اینکه در فضای جامعه مقداری یاس و نا امیدی حاکم شده است آنچه در فضای شبکه تبلیغی به عنوان یک ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی بزرگ مبلغین استان همدان در آستانه ماه رمضان

گردهمایی بزرگ مبلغین استان همدان در آستانه ماه رمضان