مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 22:572022-03-29اقتصادي

دو عامل مثبت برای بازار سرمایه


در حالی که در چند وقت اخیر سیگنال های مثبتی از برجام به بازار سرمایه ارسال نشده اما آغاز معاملات در سال 1401 روند مثبت داشته و این مساله تحت تاثیر تورم و کاهش تحریم ها برای راستی آزمایی برجام است.

- ، در حالی که در چند وقت اخیر سیگنال های مثبتی از برجام به بازار سرمایه ارسال نشده اما معاملات در سال 1401 روند مثبت بازار آغاز شده و این مساله تحت تاثیر تورم و کاهش تحریم ها برای راستی آزمایی برجام است.

در واقع بسیاری از نمادهای بازار که تحت تاثیر واردات و گرانی دلار هستند در شش ماهه گذشته اصلاح طولانی داشته اند و به نوعی منتظر توافق برجام بودند، اما با طولانی شدن مذاکرات عملا عوامل دیگری روند صعودی بازار را درش دست گرفته اند و به نظر می رسد رشد احتمال باشخص کل بورس را هم پیشخور بکنند و اگر این موضوع اتفاق بیفتد بعد از توافق برجام احتمالا دیگر با بازاری متعادل روبرو خواهیم بود.

چراکه در روزهای اخیر شاهد رشد ارزش معاملات بازار و ورود نقدینگی بوده ایم و این مساله همزمان با مثبت شدن نمادهای دلاری هم بوده است که بخشی از این موضوع تحت تاثیر تورم عمومی است که در بازار جهانی اتفاق افتاده و شرکت کل بازار سرمایه را به همراه داشته است و از طرف دیگر افزایش هزینه دستمزدها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو عامل مثبت برای بازار سرمایه

دو عامل مثبت برای بازار سرمایه