مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 02:272022-03-29ورزشي

حذف کی روش با پنالتی نزن های مصر مقابل سنگال


محمد صلاح پنالتی نخست مصر را از دست داد تا ناکامی اش در مصاف با سنگالی ها تکمیل شود.

- دیدارهای برگشت مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره آفریقا، سه شنبه شب برگزار شد و مهمترین اتفاق برای ایرانیان حذف کارلوس کی روش از راهیابی به جام جهانی قطر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، تیم پرقدرت و پرستاره سنگال در 90 دقیقه شکست بازی رفت را جبران کرد و در ضربات عجیب پنالتی که دو پنالتی اول را از دست داده بود، با فرصت سوزی پنالتی زنان مصری، شانس آورد و به بازی برگشت و نهایتا با ضربه سادیو مانه کار محمدصلاح را ساخت و مصر از رسیدن به قطر باز ماند.

در یکی از دو دیدار همزمان که از ساعت 21:30 (به وقت ایران) آغاز شد، تقابل تیم های ملی نیجریه و غنا با تساوی یک - یک پایان یافت.

توماس پارتی در دقیقه 10، تنها گل غنا را به ثمر رساند و ویلیام تروست اکونگ در دقیقه 22، از روی نقطه پنالتی برای نیجریه گلزنی کرد.

با توجه به تساوی دو تیم در دیدار رفت، تیم ملی غنا به لطف گل زده در خانه حریف موفق به پیروزی شد و نخستین تیم آفریقایی حاضر در جام جهانی 2022 لقب گرفت.

در بازی همزمان، تیم ملی سنگال میزبان مصر بود و در 90 دقیقه به برتری یک بر صفر دست یافت.

بولایه دیا در دقیقه 3 موفق به گشودن دروازه فراعنه شد، اما این نتیجه برای صعود شیرهای ترانگا به جام جهانی کافی نبود و با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف کی روش با پنالتی نزن های مصر مقابل سنگال

حذف کی روش با پنالتی نزن های مصر مقابل سنگال