مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 06:572022-03-30سياسي

آذر 1400؛ مطالبه آب در اصفهان


در هشتمین روز آذر 1400 همچنین مذاکرات احیای برجام در وین از سرگرفته شد.

تلاش اصول گرایان برای احیای توافقی که پیش تر از مرگ آن خبر داده بودند.

- عصر ایران؛ مهرداد خدیر- تجمع مردم در اصفهان که به دعوت کشاورزان متحصن در بستر خشک دریاچه پشت پل خواجو و از راه شبکه های اجتماعی اینترنتی انجام شد نه در آذرماه که در 28 آبان 1400 رخ داد و اگر در این ماه می آید به خاطر آن است که بر تمام وقایع آذر سایه انداخت و به شکل های دیگر ادامه یافت هر چند از شکل اولیه فاصله گرفت.

تجمع از همه نظر اهمیت داشت و مهم تر از همه این که ذات تجمع، محیط زیستی بود و برای یک مطالبه ملموس و غیر سیاسی و به همین خاطر در هفته اول تحمل شد و حتی خبر آن را صدا وسیما پخش کرد و نگفتند مجوز ندارد.

ذات هر راه پیمایی اعتراض یا مطالبه است اما فرهنگ مصادره در سال های پس از انقلاب، راه پیمایی را هم مصادره کرده و تنها اگر در تأیید و مشارکت در مناسبت و با هدایت یک نهاد بودجه بگیر به نام شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی باشد به رسمیت شناخته می شود و به همین خاطر کمتر شاهد راه پیمایی های ضد جنگ در ایران مانند دیگر کشورهای جهان هستیم.

این بار اما در اصفهان در همراهی با کشاورزان متحصن در اصفهان تجمع شد و اگر چه اجتماع 28 آبان تحمل شد تا جایی که از آن به عنوان همایش جمهور مردم در اصفهان یاد شد ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذر 1400؛ مطالبه آب در اصفهان

آذر 1400؛ مطالبه آب در اصفهان