مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 07:222022-03-30اقتصادي

کمبود مرغ نداریم/ قیمت مصوب مرغ در کرمانشاه کیلویی 31 هزار تومان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: هیچگونه کمبودی جهت کشتار مرغ و عرضه آن در ایام تعطیلات پیش روی و همچنین ماه مبارک رمضان در سطح استان نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مشاهدات میدانی اخیر از بازار کرمانشاه حکایت از آن دارد که مرغ در سطح استان به مقدار لازم موجود است و با قیمت تعاونی 31 هزار تومان در حال توزیع است و کمبودی احساس نمی شود، البته در چند روز گذشته قیمت مرغ گرم نسبت به نرخ مصوب نوساناتی داشت و با افزایش 4 تا 5 هزار تومانی هم به فروش رسید.

شهریار قاسمی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در این خصوص به خبرنگار فارس، گفت: در ایام تعطیلات پیش روی مرغ مورد نیاز استان در کشتارگاه های طیور، کشتار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمبودی برای تأمین نیاز مرغ در استان نداریم، تصریح کرد: با توجه به میزان جوجه ریزی های صورت گرفته در سطح مرغداری های استان، در ایام تعطیلات پیش روی و در ماه مبارک رمضان هیچگونه کمبودی جهت کشتار مرغ و عرضه آن در سطح استان نخواهیم داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تأکید بر تشدید نظارت ها و بازرسی ها با هماهنگی های بعمل آمده با بسیج اصناف، بسیج سازندگی و تعزیرات حکومتی، گفت: با توزیع گسترده اقلام اساسی و تشدید بازرسی های بازار آرامی خواهیم داشت و همه ما وظیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مرغ نداریم/ قیمت مصوب مرغ در کرمانشاه کیلویی 31 هزار تومان

کمبود مرغ نداریم/ قیمت مصوب مرغ در کرمانشاه کیلویی 31 هزار تومان