مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 07:272022-03-30سياسي

دولت برای کنترل گرانی نظارت جدی در بازار و توزیع کالا داشته باشد


نماینده آمل در مجلس با اشاره به اقدامات مثبت دولت در شش ماه اخیر گفت: دولت برای کنترل گرانی در بازار به‎صورت جدی به بازار و زنجیره توزیع کالا نظارت کند.

- رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات دولت در 6 ماهه نخست امسال گفت: اقدامات دولت سیزدهم در همین مدت کوتاه قابل تحسین است و ما شاهد حرکت های جدی از سوی دولتمردان برای انجام امور هستیم.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم واکسیناسیون در بحث بیماری کرونا با سرعت قابل توجه و در سطح وسیعی هستیم که این اقدام دولت آرامش را به جامعه بازگرداند.

 نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات مفید و مؤثر دولت سیزدهم انجام سفرهای استانی بود که در جریان این سفرها از یکسو مردم می توانستند از نزدیک مشکلات خود را با عالی ترین مقامات اجرایی مطرح کردند و از سوی دیگر رییس جمهور و وزرا در جریان مشکلات مردم قرار می گرفتند.

حاجی پور خاطرنشان کرد: علاوه بر این رییس جمهور در این 6 ماه شخصاً به مسائل مختلف در حوزه هایی همچون گمرک و مشکلات کارخانجات ورود و دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای کنترل گرانی نظارت جدی در بازار و توزیع کالا داشته باشد

دولت برای کنترل گرانی نظارت جدی در بازار و توزیع کالا داشته باشد