مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 08:022022-03-30سياسي

نتیجه اقدامات راه اندازی آزمایش؛ تقریبا هیچ!


فرجه 6 ماهه احیای کارخانه آزمایش بدون هیچ اقدامی از سوی مالکان پایان یافت اما همچنان مسئولان استان امیدوارند کارخانه به دست مدیران کنونی به تولید بازگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کارخانه آزمایش سال گذشته پس از گذشت 20 سال از ورشکستگی و خاموشی، سرانجام مورد توجه مسئولان استانی و کشوری قرار گرفت.

در مردادماه سال 1400، بانک ملت که از دریافت طلب خود از مالکان آزمایش ناامید شده بود، اعلام کرد عرصه و اعیان کارخانه را به مزایده خواهد گذاشت، با رسانه ای شدن موضوع و رای زنی های نماینده مرودشت در مجلس، به دستور دستگاه قضا این مزایده که در صورت برگزاری به محو شدن دائمی کارخانه منجر می شد، به طور موقت لغو شد، تا فرصت دوباره ای برای احیای آزمایش ایجاد شود.

دستور ویژه رییس جمهور  به استاندار فارس  22 مهر ماه رییس جمهور وارد شیراز شد و پس از تشریفات فرودگاهی، مستقیم به کارخانه آزمایش رفت.

وی پس از این بازدید سرزده، گفت: امروز وضع اسفناکی در این کارخانه دیدیم که به جای اینکه کارخانه محل تولید باشد، به انبار پیاز تبدیل شده است.

  نماینده مردم مرودشت که در این بازدید سرزده حضور داشت به خبرگزاری فارس گفت: آنچه در بازدید رییس جمهور انجام شد، دستور ویژه ای بود که به استاندار داده شد مبنی بر پیگیری شرایط راه اندازی مجدد و همانجا آقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه اقدامات راه اندازی آزمایش؛ تقریبا هیچ!

نتیجه اقدامات راه اندازی آزمایش؛ تقریبا هیچ!