مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 08:322022-03-30سياسي

فناوری های نوین باعث افزایش نفوذ کالاهای فرهنگی در جامعه می شود


رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کاشان گفت: فناوری های نوین باعث افزایش نفوذ و رسوخ کالاهای فرهنگی و هنری در لایه های مختلف جامعه می شود.

- ، با اشاره به اینکه نباید در سال جدید فرصت ظهور و استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان فرهنگی و هنری آکادمیک و تولیدات آنها را از دست داد، اظهار داشت: سال جدید دروازه ورود به چالش های بیشماری است که می تواند شتاب دهنده و مورد توجه توسعه آفرینی باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب به نام تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین ابراز داشت: توجه رهبر انقلاب به این موضوع نشان از اهمیت موضوعات اقتصادی از نظر ایشان به خصوص از دریچه علم و دانش است.

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه لازم است در باب اقتصاد فرهنگ و ضرورت نگاه دانش محور به این موضوع نیز سخن گفت، تصریح کرد: به یقین یکی از چالش های پیش روی صنایع فرهنگی در کشور ما بکارگیری شیوه های سنتی اقتصاد و بازار است.

وی با بیان اینکه استفاده از فناوری های نوین یکی از مهمترین ابزارهای نفوذ و رسوخ کالاهای فرهنگی در لایه های مختلف جامعه است، گفت: این مهم باعث می شود که میزان مصرف کالاهای فرهنگی و هنری به صورت محسوسی تحت تأثیر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری های نوین باعث افزایش نفوذ کالاهای فرهنگی در جامعه می شود

فناوری های نوین باعث افزایش نفوذ کالاهای فرهنگی در جامعه می شود