مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 08:372022-03-30اجتماعي

لاستیک سوزی کشاورزان، علت آلودگی شدید هوای کرمان است


به دلیل سرمای شدید و باهدف جلوگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی و باغی، کشاورزان اقداماتی را نظیر استفاده از موادسوختنی یا آتش زدن لاستیک طی شب انجام می دهندکه میزان آلودگی را افزایش می دهد.

- مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمان علت آلودگی شدید صبح امروز (10فروردین) بخشی از شهر کرمان را اقدام آگاهانه یا ناآگاهانه برخی کشاورزان در سوزاندان لاستیک عنوان و تاکید کرد که این امر میزان آلودگی را افزایش داده بود.

مرجان شاکری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به علت سرمای شدید کشاورزان طی چندروز اخیر اقداماتی مانند روشن کردن آتش با مواد سوختنی یا آتش زدن لاستیک انجام دادند که مشکلات زیست محیطی را به دنبال دارد و این آلایندگی طی دیروز و امروز شدیدتر بوده است.

به گفته وی امروز در غرب شهر کرمان نزدیک میدان فرودگاه شاهد آلودگی شدید هوا در اوایل صبح بودیم که با تابش خورشید این آلودگی کاهش یافت.

شاکری تصریح کرد: این آلودگی در لحظات صبحگاهی بشدت محرز بود به طوری که میدان دید افقی را کاهش داد و مشکلات تنفسی هم برای شهروندانی که آسیب پذیر هستند ایجاد کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: به دلیل سرمای شدید و باهدف جلوگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی و باغی، کشاورزان اقداماتی را نظیر استفاده از موادسوختنی یا آتش زدن لاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاستیک سوزی کشاورزان، علت آلودگی شدید هوای کرمان است

لاستیک سوزی کشاورزان، علت آلودگی شدید هوای کرمان است