مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 08:472022-03-30سياسي

آیت الله علوی گرگانی همواره از نظام اسلامی دفاع می کرد


آیت الله علوی گرگانی همواره از نظام اسلامی و انقلاب دفاع می کرد و شخصیتی ولایتمدار بود و علاقه بسیاری به رهبر معظم انقلاب داشت.

- ، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت آیت الله علوی گرگانی از مراجع فقید تقلید که از سوی مساجد منطقه نیروگاه و امامزاده ابراهیم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) قم برگزار شد اظهار داشت: آیت الله علوی گرگانی مرجعی متواضع و فروتن و در عین حال مردمدار بود و دفتر ایشان به روی همگان باز بود و با مردم بسیار صمیمی برخورد می کرد.

حجت الاسلام رفیعی ابراز داشت: این مرجع تقلید همواره با گشاده رویی با مردم مواجه می شد و به سوالات آنان در زمینه های مختلف پاسخ می داد.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت الله علوی گرگانی منبر را رها نکرده بود که این امر از ویژه گی های شخصیتی این مرجع تقلید بود ابراز داشت: سخنرانی ها ایشان در شهر گرگانی بسیار تأثیرگذار بود و ایشان همواره به موضوع موعظه و روضه خوانی توجه داشتند.

حجت الاسلام رفیعی ادامه داد: آیت الله علوی گرگانی همواره از نظام اسلامی و انقلاب دفاع می کرد و شخصیتی ولایتمدار بود و علاقه بسیاری به رهبر معظم انقلاب داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علوی گرگانی همواره از نظام اسلامی دفاع می کرد

آیت الله علوی گرگانی همواره از نظام اسلامی دفاع می کرد