مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 09:122022-03-30اقتصادي

افتتاح فاز اول یک مجتمع گردشگری در باشت


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجتمع گردشگری و سفره خانه سنتی با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در باشت افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران؛ سعید طالبی پور در آیین بهره برداری از این طرح گردشگری مجتمع و سفره خانه سنتی در باشت اظهار کرد: تلاش مدیران حوزه گردشگری و سرمایه گذار مجتمع توریستی تفریحی محمدی شایسته قدردانی است.

وی بیان کرد: این مجتمع گردشگری در زمینی به مساحت پنج هزار متر واقع در پارک تپه ای باشت با بیش از 70 میلیارد ریال اعتبار ساخته شده برای اجرای فاز دوم این طرح 50 میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافته است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در فاز اول این طرح گردشگری آلاچیق، سکوی نشیمن، کافی شاپ، رستوران و فضای سبز ساخته شده است.

طالبی پور عنوان کرد: در فاز دوم طرح مجتمع گردشگری و سفره خانه سنتی محمدی 6 سوییت اقامتی پیش بینی شده که و عملیات اجرایی آن بزودی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باشت فاقد سوییت اقامتی است گفت: با راه اندازی این سوییت های اقامتی  بخشی از مشکل اقدامات مسافران و گردشگران نوروزی این شهرستان برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز اول یک مجتمع گردشگری در باشت

افتتاح فاز اول یک مجتمع گردشگری در باشت