مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 09:222022-03-30اقتصادي

ساماندهی کاروانسرای شاه عباسی میامی/ تقویت زیرساخت های گردشگری


رییس شورای شهر میامی از ساماندهی کاروانسرای شاه عباسی این شهر به مثابه یکی از اولویت های ضروری خبر داد و گفت: میامی زیر ساخت های مناسب گردشگر پذیری دارد که باید به آنها توجه شود.

- ، مختار خالق وردی صبح چهارشنبه در نشستی با حضور نخبگان و موثران میامی که به میزبانی سالن آموزش و پرورش انجام شد ضمن اشاره به اولویت ها و اقداماتی که باید در مجموعه شهر میامی برای توسعه اقتصادی و همچنین مزیت ویژه گردشگری انجام شود، تاکید کرد: ساماندهی کاروانسرای شاه عباسی این شهر به مثابه یکی از اولویت های ضروری میامی می بایست مد نظر مسئولان ذی ربط باشد.

وی با بیان اینکه افزایش ماندگاری مسافران در شهرستان میامی که دارای زیرساخت های فراوان گردشگر پذیری است، از جمله مهمترین محورها و هدف گذاری های ما در سال جاری است، ابراز کرد: مسئولان دولتی باید به کمک مجموعه شهری میامی بیایند تا این ظرفیت ها بهتر شناسانده شود.

رییس شورای شهر میامی درباره دیگر اولویت های این شهر، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت شهرستان میامی به عنوان مرکز اقامتی و گردشگر پذیری به واسطه داشته های کم نظیر حوزه تاریخی، میراث فرهنگی، گردشگری و همچنین بهبود روند ساخت ساز در شهر از جمله دیگر اولویت های مدیریت شهری در سال جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی کاروانسرای شاه عباسی میامی/ تقویت زیرساخت های گردشگری

ساماندهی کاروانسرای شاه عباسی میامی/ تقویت زیرساخت های گردشگری