مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 09:272022-03-30فرهنگي

وزیر ارشاد با محمد کاسبی دیدار کرد/ مأموریت صندوق اعتباری هنر


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه دیدار های نوروزی خود با اصحاب فرهنگ هنر و رسانه با حضور در منزل محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت کشورمان در جریان روند درمانی این هنرمند قرار گرفت.

- به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی عصر سه شنبه 9 فروردین در ادامه دیدار های نوروزی خود با حضور در منزل محمد کاسبی هنرمند پیشکسوت که چند ماهی در بستر بیماری بود طی سخنانی با آرزوی شفای کامل برای این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشور، سلامتی، طول عمر با عزت را از خداوند برای وی مسألت کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه ضمن اعلام آمادگی این وزارتخانه برای هرگونه کمک و حمایت برای بهبودی کامل این هنرمند پیشکسوت کشورمان به مدیر عامل صندوق اعتباری هنر ماموریت داد تا در ادامه همکاری و همراهی های قبلی برای درمان این هنرمند همچنان تا سلامتی کامل تمام تلاش و همت خود را به کار گیرند.

همچنین در ادامه این دیدار بازیگر سریال صاحبدلان نیز ضمن قدردانی از حضور اسماعیلی گزارشی از روند درمانی و وضعیت جسمانی خود ارائه کرد.

محمد کاسبی همچنین در ادامه با اشاره به شرح حالی از نحوه ورود خود به حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون، گفت: با عشق و علاقه وافری وارد این عرصه شدم و همچنان علاقه مندم تا زمانی که جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد با محمد کاسبی دیدار کرد/ مأموریت صندوق اعتباری هنر

وزیر ارشاد با محمد کاسبی دیدار کرد/ مأموریت صندوق اعتباری هنر