مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 09:522022-03-30اجتماعي

برگزاری تمامی کلاس های علمی کاربردی به صورت حضوری


سرپرست دانشگاه علمی کاربردی از برگزاری صد درصدی کلاس های دانشجویان این دانشگاه به صورت حضوری خبر داد و گفت: در حال حاضر تمام دوره های تئوری و عملی دانشجویان علمی کاربردی به صورت حضوری در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین بلندی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: تعداد 240 هزار دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی به عنوان سربازان رفع نیاز بازار کار در میدان هستند.

وی در خصوص بازگشایی و از سرگیری حضور دانشجویان در مراکز آموزش علمی کاربردی اظهار کرد: در دانشگاه جامع علمی کاربردی، مسئله نسبت به سایر دانشگاه ها متفاوت است، 40 درصد برنامه های درسی ما تئوری و 60 درصد عملی است که مبنای دروس تئوری را طبق دستورالعمل های ستاد ملی کرونا عملیاتی کردیم، اما از آنجایی که باید به نیاز بازار کار پاسخگو باشیم از ابتدا دروس کارگاهی و عملیاتی خودمان را به صورت حضوری برگزار کردیم.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه تصریح کرد: از آنجا که ما باید به نیاز بازار کار پاسخگو باشیم و کسانی که خروجی این دانشگاه هستند باید به موضوع اشتغال بپردازند و اشتغال زایی را توسعه بدهند، از همان ابتدا ما دوره های کارگاهی و عملیاتی را به صورت حضوری برگزاری کردیم، اگر وضعیت قرمز داشتیم، دانشجوها را به گروه های کوچک تر تقسیم کردیم و حتماً سعی کردیم که دوره ها با ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تمامی کلاس های علمی کاربردی به صورت حضوری

برگزاری تمامی کلاس های علمی کاربردی به صورت حضوری