مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 10:022022-03-30سياسي

خدمات رسانی 20هزار دانشجوی جهادگر به محرومان در نوروز


در نوروز امسال، دانشجویان جهادی فعالیت های خود را در عرصه های محرومیت زدایی، امید آفرینی و روایت پیشرفت کشور تحت عنوان عهد خدمت انجام دادند و در این حرکت 20 هزار دانشجو به مناطق کم برخوردار هجرت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری، محمدحسین کفعمی رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور در بازدید از قرارگاه جهادی عهد خدمت نوروز بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: حرکت های جهادی در دو عرصه فردی و اجتماعی، آثار شگرفی بر جهادگران و جامعه هدف آن ها دارد.

وی گفت: دانشجویان جهادی با حضور در مناطق روستایی و کمتر برخوردار به مجاهدت می پردازند.

این اقدامات جهادی برای خود بچه ها موثر است و جدی ترین بستری است که تربیت نیرو و مدیر در آن اتقاق می فتد و موجب رشد و تعالی جهادگران می شود.

کفعمی بیان کرد: بسیج دانشجویی در راستای انجام مأموریت خود، مطابق با نیاز کشور و متناسب با شرایط روز اقدام به برنامه ریزی اردوهای جهادی دانشجویی در قالب قرارگاه جهادی دانشجویی عهد خدمت در ایام نوروز 1401 کرد.

وی افزود: در حرکت جهادی دانشجویی نوروز امسال، دانشجویان فعالیت های خود را در دو عرصه محرومیت زدایی، امید آفرینی و روایت پیشرفت کشور تحت عنوان عهد خدمت انجام دادند و در این حرکت 20 هزار دانشجو از سراسر کشور به مناطق کم برخوردار هجرت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی 20هزار دانشجوی جهادگر به محرومان در نوروز

خدمات رسانی 20هزار دانشجوی جهادگر به محرومان در نوروز