مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 10:222022-03-30سياسي

دو برنامه مهم دانشگاه شهید بهشتی برای تحقق شعار سال


رییس دانشگاه شهید بهشتی به دو نقش مهم دانشگاه ها در جهت تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: توجه به آموزش دانشجویان در اشتغال آفرینی و تقویت پارک های علم و فناوری در تقویت ساختار اکوسیستم دانش بنیان دو تقش مهمی است که منجر به تحقق شعار سال خواهد شد.

- دکتر سعدالله نصیری قیداری در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به برنامه های دانشگاه شهید بهشتی در راستای تحقق شعار سال اشاره کرد و اظهار کرد: دانشگاه شهید بهشتی در راستای تحقق شعار سال 1401 با پرهیز از سطحی نگری و ظاهر سازی، به دو نقش مهم تاکید دارد که اولی نقش آموزش دانشگاهی در اشتغال آفرینی است.

در واقع با فرض مهیا بودن شرایط کسب و کار در کشور از جمله امید، آرامش و امنیت، سرمایه گذاری، و فناوری، آموزش دانشگاهی از روش هایی می تواند در اشتغال آفرینی نقش موثری ایفا کند.

رییس دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: تمرکز بر رشته های پایه ای و مورد نیاز حال و آینده کشور و توقف سرمایه گذاری روی رشته های نامرتبط، بازنگری و به روزرسانی برنامه های درسی متناسب با بازار کار، افزایش کیفیت آموزشی و تاکید بر یادگیری درست و کامل برنامه درسی و تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی به منظور اجرای کامل دروس عملی از روش های مهم تحقق شعار سال در حوزه آموزش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو برنامه مهم دانشگاه شهید بهشتی برای تحقق شعار سال

دو برنامه مهم دانشگاه شهید بهشتی برای تحقق شعار سال