مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 10:272022-03-30دانش

آموزش از 14 فروردین در همه مقاطع تحصیلی حضوری است


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: از 14 فروردین امسال همه کلاس های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در همه واحدها و مراکز و نیز همه مدارس سما به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، احمد نقی لو روز گذشته (9 فروردین ماه) در جلسه شورای معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل ستاد ملی کرونا و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر حضوری شدن آموزش در دانشگاه ها و مدارس، اظهار کرد: فضای آموزشی دانشگاه ها و مدارس به دوران پیش از شیوع کرونا برگشته و همه کلاس ها در همه مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در همه واحدها و مراکز به صورت حضوری خواهد بود.

وی افزود: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان مطابق روال عادی پیش از شیوع کرونا با رعایت دستورالعمل های لازم در کلاس های درس حضور خواهند داشت و برگزاری هرگونه کلاس آموزشی به صورت مجازی ممنوع خواهد بود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری کلاس ها افزود: زمان و مکان کلاس های درس در برنامه آموزشی دانشجویان در سامانه آموزشیار گنجانده و علاوه بر آن اطلاعات لازم برای ورود دانشجویان به دانشگاه در وب سایت واحدها و شبکه های اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش از 14 فروردین در همه مقاطع تحصیلی حضوری است

آموزش از 14 فروردین در همه مقاطع تحصیلی حضوری است