مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 10:372022-03-30اقتصادي

35 واحد صنفی متخلف در فارس شناسایی شد


مدیر دفتر مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی فارس از اجرای مانور طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار محصولات کشاورزی با محوریت این سازمان در سطح شهرستان شیراز خبر داد.

- کریم قانعی چهارشنبه 10 فروردین در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در این مانور 150 واحد صنفی بازرسی و 35 واحد متخلف شناسایی شد، عنوان کرد: واحدهای متخلف برای ارائه مدارک و مستندات به اداره بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی فارس دعوت شدند.

به گفته او؛ در این مانور واحدهای فروش گوشت، مرغ و تخم مرغ، میوه و تره بار، خواربار و لبنیات و نانوایی بررسی شدند و عمده تخلفات شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و عدم ارایه فاکتور خرید است.

قانعی اظهار کرد: در مانور مذکور شهرستان شیراز به 12 منطقه تقسیم و تیم های بازرسی متشکل از ناظران سازمان جهاد کشاورزی و سازمان بسیج اصناف سپاه فجر فارس از صنوف بازرسی کردند.

مدیر دفتر مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی فارس خاطرنشان کرد: این سازمان طرح های نظارتی خود را گسترده کرده است و با متخلفین به شدت برخورد می کند و هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه بازار محصولات کشاورزی با شماره 32172020 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 واحد صنفی متخلف در فارس شناسایی شد

35 واحد صنفی متخلف در فارس شناسایی شد