مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 11:122022-03-30سياسي

خدمات دهی بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا در نوروز


معاون بهداد فرماندهی انتظامی کل کشور با قدردانی از تلاش های ایثارگرانه کادر پزشکی، پرستاری و درمانی به ویژه در بیمارستان های 9 گانه و مراکز درمانی ناجا در ایام نوروزی گفت: - صیانت از سلامت سبزپوشان ناجا از دغدغه های جدی فرمانده ناجا است و در راستای تحقق این مهم تدابیر لازم را اندیشیده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدرضا حسینی، درباره برنامه های اولویت دار در معاونت بهداد فرماندهی انتظامی کل کشور اظهار داشت: تطبیق و همگام سازی برنامه ها و سیاست های بهداشت، امداد و درمان ناجا با فرمایشات فرمانده معزز کل قوا مدظله العالی و سیاست ها، راهبردها و تدابیر و انتظارات سلسله مراتب فرماندهی، ایجاد فضای تبادل اطلاعات و افکار، مدیریت منابع، انضباط مالی، پشتیبانی اثربخش، کارآمد و همه جانبه امور طب پیشگیری و بهداشت از اولویت های ماموریتی معاونت بهداد انتظامی است.

این مقام ارشد انتظامی، افزایش توانمندی در حوزه طب انتظامی ، طب رزم، امداد و انتقال مجروحان ومصدومان ، ارتقاء سطح پژوهشی و آموزشی تخصصی در حوزه معاونت بهداد، ساماندهی، تقویت و تجهیز مراکز درمانی ناجا و .

نیز از دیگر اولویت های مستمر بر شمرد.

سردار حسینی با تاکید بر اهتمام ویژه در راستای ارتقاء کیفیت خدمات درمانی و افزایش رضایت مندی گیرندگان خدمت در مراکز درمانی انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا در نوروز

خدمات دهی بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا در نوروز