مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 11:322022-03-30اجتماعي

ورود دانش آموزان با علائم سرماخوردگی به مدارس ممنوع شود


مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر با اشاره به بازگشایی مدارس شهرستان اهر افزود: ورود دانش آموزان با علائم سرماخوردگی به مدارس باید ممنوع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا در شهرستان اهر منجر به فوتی قابل توجهی نشد و با توجه به دید و بازدیدهای نوروزی، تا 2 هفته ی آینده بایستی مراقبت کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر بر لزوم همکاری آموزش و پرورش برای تکمیل واکسیناسیون دانش آموزان تأکید کرد و گفت: برای واکسیناسیون کودکان در مهدهای کودک اقدام می کردیم ولی همکاری نکردند.

برنامه شاد از آموزش رسمی کنار می رود مدیر آموزش و پرورش اهر نیز در این جلسه با قدردانی از همکاری شبکه بهداشت و درمان در جهت واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان اهری افزود: حدود 100 درصد معلمان و 95 درصد دانش آموزان شهرستان اهر واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

ناصر پورفتحی با اشاره به این که مدارس اهر از 14 فروردین ماه بازگشایی می شود، گفت: آموزش در مدارس شهری و روستایی شهرستان اهر حضوری خواهد بود و برنامه شاد از این پس تعطیل می شود یا به عبارتی برنامه شاد از آموزش رسمی کنار می رود.

وی از الزامی بودن تزریق 3 دُز واکسن کرونا برای عوامل اجرایی مدارس اهر خبر داد و یادآور شد: در دستورالعمل های ابلاغی برای بازگشایی مدارس، تزریق 3 دُز واکسن کرونا برای عوامل اجرایی مدارس الزامی است، ولی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دانش آموزان با علائم سرماخوردگی به مدارس ممنوع شود

ورود دانش آموزان با علائم سرماخوردگی به مدارس ممنوع شود