مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 11:422022-03-30سياسي

دیدار سردار قاآنی با خانواده شهید مدافع حرم «سعید مجیدی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، با خانواده شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی که در جبهه مقاومت سوریه به فیض شهادت رسیده بود، دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، فرمانده نیروی قدس سپاه ضمن تبریک و تسلیت شهادت این رزمنده شجاع و با اخلاق مدافع حرم، با نثار درود و سلام و قرائت فاتحه برای روح آن شهید والامقام، نکاتی را در خصوص جهاد و شهادت و مجاهدت های شهدای مدافع حرم بیان کرد.

توسعه اخلاق و فرهنگ قرآنی از ویژگی های مهم شهید مجیدی بود غلامرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی نیز در دیدار فرمانده نیروی قدس سپاه، با خانواده شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی با بیان خاطرات و ویژگی های رفتاری شهید اظهار کرد: سردار شهید سعید مجیدی از پاسداران شجاع و دلاور استان مرکزی بود که با ولایتمداری و روحیه شهادت طلبی همواره در اجرای ماموریت ها و رسالت های پاسداری از انقلاب و ارزش های اسلامی پیشگام بود.

وی اخلاق قرآنی را مهم ترین ویژگی شهید مجیدی خواند و افزود: شهید مجیدی با عمل جوانان را جذب ارزش های دینی و انقلابی می کرد و این شهید عزیز در محله خیابان عاشورای اراک بسیار خوشنام هستند و از قاریان و حافظان قرآن کریم بودند و همیشه در ترویج و توسعه اخلاق و فرهنگ قرآنی اهتمام می و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سردار قاآنی با خانواده شهید مدافع حرم «سعید مجیدی»

دیدار سردار قاآنی با خانواده شهید مدافع حرم «سعید مجیدی»