مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 11:572022-03-30سياسي

اختصاص 1400 میلیارد تومان برای انتقال آب از تالوار به همدان


استاندار همدان از اختصاص 1400 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان خبر داد و گفت: عزم ما برای سال بدون بحران آب جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان علیرضا قاسمی فرزاد پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان همدان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی پنج ویژگی را برای این دولت برشمردند و فرمودند این دولت، متفاوت و علاقمند به کارهای مردمی، امیدآفرین، پرتحرک و عمل کننده است و ما نیز به عنوان بخشی از این دولت در راستای اهداف مهم قدم برمی داریم.

وی با اشاره به اینکه در خدمات سفر شرایط لازم فراهم شد تا پذیرای مسافران و گردشگران باشیم و قدردان تلاش های مدیران هستیم گفت: با تدابیر خوبی در حوزه اسکان شرایط لازم فراهم شد که طبق بررسی صورت گرفته در سایه همدلی ها اقدامات مناسبی در این زمینه صورت گرفته است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در حوزه پیشگیری از تصادفات اقدامات قابل تقدیر است عنوان کرد: مجموعه نیروی انتظامی به ویژه پلیس راهور خوش درخشید و با وجود افزایش 31 درصدی سفرها اما شاهد کاهش تصادفات و تلفات بودیم.

وی با اشاره به اقدامات موثر راهداری، اورژانس، هلال احمر، جهاد کشاورزی و مجموعه های خدمات رسان در ایام نوروز در استان افزود: مجموعه های امنیتی اقدامات خوبی انجام دادند و همه آنها پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1400 میلیارد تومان برای انتقال آب از تالوار به همدان

اختصاص 1400 میلیارد تومان برای انتقال آب از تالوار به همدان