مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 12:022022-03-30حوادث

کمبود امکانات آتش نشانی در جاده های خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه متاسفانه موضوع اطفای حریق در جاده های خراسان جنوبی کاملا مغفول مانده است، گفت: امیدواریم با کمک جمعیت هلال احمر کشور و همکاری استانداری، - بتوانیم حداقل یک پایگاه جاده ای را به امکانات آتش نشانی مجهز کنیم.

محمدرضا رضایی، شامگاه سه شنبه 9 فروردین در حاشیه بازدید نوروزی استاندار خراسان جنوبی از پایگاه امداد و نجات بین شهری میاباد شهرستان بیرجند، اظهار کرد: افراد مستقر در پایگاه ها اکثرا از داوطلبان هستند و شادی خود را در شادی دیگران می بینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت 34 پایگاه امدادی ثابت و موقت در سطح استان، افزود: یک پایگاه نیمه ساخته در منطقه بوذجمهر قاینات با حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داریم که امیدواریم هرچه زودتر با تامین منابع به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان آموزش های تخصصی در تمامی زمینه ها فراگرفته و در هر زمان و مکانی آماده امدادرسانی به مردم هستند، عنوان کرد: در ایام نوروز نیز اکیپ های ایمنی و سلامت خدمات بشر دوستانه مختلف به مسافرین ارائه می دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه متاسفانه موضوع اطفای حریق در جاده های استان کاملا مغفول مانده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود امکانات آتش نشانی در جاده های خراسان جنوبی

کمبود امکانات آتش نشانی در جاده های خراسان جنوبی