مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 12:072022-03-30سياسي

برگزاری «جشن ملی پرچم» در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد


آیین جشن ملی پرچم همزمان با 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران با سخنرانی علیرضا زاکانی شهردار تهران و با حضور مسؤولان کشوری و لشکری، - آیین "جشن ملی پرچم" همزمان با 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران با سخنرانی علیرضا زاکانی شهردار تهران و با حضور مسؤولان کشوری و لشکری، نمایندگان خارجی و رؤسای هیأت های دیپلماتیک مقیم تهران برگزار و طی آن، بلندترین و بزرگترین پرچم کشور برافراشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آیین جشن ملی پرچم در روز جمهوری اسلامی که جمعه 12 فروردین1401، از ساعت 16:30 در محل جنب دریاچه هنر واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می شود، محمد معتمدی قطعات ملی و میهنی را اجرا می کند.

جشن ملی پرچم، امسال برای هشتمین دوره، در قالب جشنواره نوروزی لبخند بهار به همت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می شود و علاقه مندان می توانند این برنامه را به صورت زنده از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی دنبال کنند.

بنابر اعلام پایگاه تحلیلی خبری شهر گفتنی است؛ این مراسم ملی و میهنی در سالروز جمهوری اسلامی ایران تنها مراسم رسمی کشور در این روز باشکوه است که پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران برافراشته می شود و بلندترین و سنگین ترین پرچم کشور به ارتفاع 150 متر و وزن 300 کیلوگرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «جشن ملی پرچم» در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد

برگزاری «جشن ملی پرچم» در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد