موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 12:072022-03-30اقتصادي

فعالیت اولین شرکت هواپیمایی با سوخت پایدار


بریتیش ایرویز (BA) اعلام کرد که با تحویل اولین محموله خود به اولین شرکت هواپیمایی در جهان تبدیل شده است که از سوخت پایدار هواپیمای جت تولید شده در مقیاس تجاری در بریتانیا استفاده می کند.

- بریتیش ایرویز (BA) اعلام کرد که با تحویل اولین محموله خود به اولین شرکت هواپیمایی در جهان تبدیل شده است که از سوخت پایدار هواپیمای جت تولید شده در مقیاس تجاری در بریتانیا استفاده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اویشن، این شرکت هواپیمایی قراردادی چند ساله با فیلیپس 66 لیمیتد (Phillips 66 Limited) امضا کرد که هزاران تن سوخت برای این شرکت تولید کند.

این سوخت از مواد اولیه زباله پایدار در پالایشگاه هامبر در نزدیکی ایمینگهام در شرق انگلستان تولید می شود و بریتیش ایرویز آن را به زیرساخت های خط لوله که مستقیما چندین فرودگاه بریتانیا از جمله لندن هیترو را تغذیه می کند، اضافه خواهد کرد.

بریتیش ایرویز در بیانیه ای اعلام کرد که سوخت پایدار خریداری شده توسط این ایرلاین برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای حدود 100هزار تن و برای تامین انرژی 700 پرواز خالص با گاز دی اکسیدکربن صفر بین لندن و نیویورک در بویینگ 787 دریم لاینر کم مصرف کافی است.

شان دویل، رییس و مدیر اجرایی بریتیش ایرویز می گوید: اولین شرکت هواپیمایی که سوخت پایدار هوانوردی تولید شده در مقیاس تجاری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت اولین شرکت هواپیمایی با سوخت پایدار

فعالیت اولین شرکت هواپیمایی با سوخت پایدار