مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 12:372022-03-30فرهنگي

جشنواره هنرهای شهری مشهد سرشار از خلاقیت و نوآوری بود


یک هنرمند دیوارنگار با اشاره به جزییات آثارش در جشنواره بین المللی هنرهای شهری مشهد گفت: جشنواره هنرهای شهری مشهد توام با خلاقیت ها و نوآوری های بسیاری برگزار شد و شرکت کنندگان را با حسی از ذوق و نوآوری به خلق آثاری متفاوت دعوت کرد.

- فاطمه کاویانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آثار خود در جشنواره بین المللی هنرهای شهری مشهد اظهار کرد: 2 اثر دیوارنگاری من در بخش های اصلی جشنواره امسال حضور دارد.

عنوان هر این 2 این آثار با نام های از بودن و سرودن آب، نان، آواز را از اشعار استاد شفیعی کدکنی به امانت گرفته ام.

وی ادامه داد: این 2 نقاشی مربوط به بخش دیوارهای بزرگ است که پس از ارسال سوابق و پیشینه اجرایی به رقابت در موضوع درخت، آب و زندگی دعوت شدم که آثار مزبور مورد تایید قرار گرفت و به اجرا در آمد.

این هنرمند دیوارنگار بیان کرد: از بودن و سرودن تصویر درخت کهنسالی است که با فضای پیرامونش پیوند خورده و گویی عظمت و شکوهِ معماری اصیل ایرانی اسلامی را به تصویر می کشد.

آب مایه حیات و نقطه اتصال انسان و طبیعت است و همچون رشته ای این 2 را به هم پیوسته و سخاوت آسمان را تا بستر زمین رسانده است.

کاویانی درمورد جانمایی اثر خود اضافه کرد: این اثر در جداره جانبی مجتمع تجاری زیست خاور واقع در میدان شریعتی، خیابان کوهسنگی 2 اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره هنرهای شهری مشهد سرشار از خلاقیت و نوآوری بود

جشنواره هنرهای شهری مشهد سرشار از خلاقیت و نوآوری بود