مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 13:372022-03-30سياسي

سامانه «تجربه نگار مبلغان» در قم رونمایی شد


سامانه تجربه نگار ویژه مبلغان، ائمه جماعات و امامان محله سراسر کشور با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در قم رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد هدایت، سامانه تجربه نگار مبلغان کشور با حضور حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز در شبستان بقیع مسجد مقدس جمکران رونمایی شد.

این سامانه به همت مرکز توانمندسازی(یارا) بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شده است.

حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت در این مراسم به ارائه توضیحاتی درباره این سامانه پرداخت و اظهار داشت: در مدل امامت محله تلاش شده تا امامان بتوانند تجربه های خود را در اختیار یکدیگر بگذارند.

این مدل در سامانه تجربه نگار اجرایی شده است.

وی افزود: تجربه های کاربردی امامان و ائمه جماعات در مواجهه با مسائل مختلفی همچون راه اندازی مرکز خیریه، حل مسائل خانواده ها، تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی و گره گشایی از مشکلات مردم محله در قالب ویدئوهای یک دقیقه ای ضبط شده و در این سامانه بارگذاری شده است.

مدیرعامل بنیاد هدایت با اشاره به اینکه تاکنون 206 فیلم تجربه نگاری تهیه و بارگذاری شده است، گفت: این سامانه به گونه ای طراحی شده که همه مبلغان، ائمه جماعات و امامان محله می توانند تجربیات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه «تجربه نگار مبلغان» در قم رونمایی شد

سامانه «تجربه نگار مبلغان» در قم رونمایی شد