مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 13:472022-03-30فرهنگي

تئاتر زبان گویای موضوعات اجتماعی و دغدغه های فرهنگی است


مسئول انجمن هنرهای نمایشی ابرکوه گفت: نمایش و تئاتر می تواند زبان گویای موضوعات اجتماعی و دغدغه های فرهنگی و مشکلات انسان ها در جامعه باشد.

- ایسنا/یزد مسئول انجمن هنرهای نمایشی ابرکوه گفت: نمایش و تئاتر می تواند زبان گویای موضوعات اجتماعی و دغدغه های فرهنگی و مشکلات انسان ها در جامعه باشد.

اسماعیل اخلاقی در حاشیه ویژه برنامه گرامیداشت روز ملی هنرهای نمایشی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: به بهانه گرامیداشت روز ملی تئاتر، به همت انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه برنامه ای تحت عنوان به رنگ تئاتر در دهکده توریستی تیرجرد شهرستان برگزار و در حاشیه آن نیز یک نمایشگاه نقاشی برپا شد.

وی بیان کرد: بی شک هنر نمایش و تئاتر علاوه بر اینکه به برند سازی ابرکوه، معرفی شهر، جاذبه های گردشگری، آیین ها و سنت های کهن آن کمک می کند، می تواند زبان گویای موضوعات اجتماعی، دغدغه های فرهنگی و مشکلات جامعه باشد.

اخلاقی تصریح کرد: هنرمندان این شهر بی صبرانه منتظر حمایت و نیم نگاه مسئولین هستند تا بتوانند در آینده ای نزدیک، یک کار نمایشی فاخر و بزرگ را به روی صحنه برده و گامی در جهت پویایی و رشد فرهنگ این شهرستان بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر زبان گویای موضوعات اجتماعی و دغدغه های فرهنگی است

تئاتر زبان گویای موضوعات اجتماعی و دغدغه های فرهنگی است