مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 13:522022-03-30سياسي

12فروردین روز اثبات رشد سیاسی واجتماعی ملت ایران به شرق و غرب است


سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: در یوم الله 12 فروردین، ملت رشید ایران، رشد سیاسی و اجتماعی خود را به شرق و غرب ثابت کردند.

- ، در بیانیه سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به مناسبت 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی آمده است: معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) 12 فروردین را روز نخستین حکومت الله و از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ما بیان کردند و در یوم الله 12 فروردین، ملت رشید ایران، رشد سیاسی و اجتماعی خود را به شرق و غرب ثابت کردند.

در بخش دیگر این بیانیه مطرح شد: 12 فروردین به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) روز جمهوری اسلامی است، که دنیا حکومتی به این نام و با این خصوصیات را مشاهده کرد و این نظام مقدس برای بریدن رشته های پیوند و وابستگی کشور، فقط به اراده ی نیرومند ملت خویش و استعداد درخشان ایرانیان متکی بود و هست؛ هرچند تمام قدرت های ضد اسلامی، با این جمهوری اسلامی مخالفت کرده اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری با تبریک حلول سال 1401 با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین و ورود به قرن جدید، در آخرین روزهای ماه شعبان المعظم و در آستانه بهار قرآن و ماه مبارک رمضان، فرارسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را که رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12فروردین روز اثبات رشد سیاسی واجتماعی ملت ایران به شرق و غرب است

12فروردین روز اثبات رشد سیاسی واجتماعی ملت ایران به شرق و غرب است