مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 13:522022-03-30سياسي

«جهاد تبیین» خنثی سازی دروغ های دشمن در مقابل ارزش های انقلاب است


جانشین نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع با بیان اینکه «جهاد تبیین» خنثی سازی دروغ های دشمن در مقابل ارزش های انقلاب است، گفت: بزرگ نشان دادن ضعف ها و کوچک نشان دادن نقاط قوت کشور از اهداف دشمن است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام شیرازی جانشین نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع امروز در اجلاسیه علما و روحانیون شهرستان های رفسنجان و انار در مصلی امام خامنه ای شهر رفسنجان اظهار کرد: جهاد یک تلاش مستمر است و همواره حرکتی در مقابل دشمن و یک نبرد به شمار می رود.

وی ادامه داد: جهاد، در مقوله جنگ سخت تلاش نظامی ست و در مقوله جنگ نرم تلاش فرهنگی و معنوی و یک تلاش مستمر در مقابل دشمن برای رسیدن به یک هدف مقدس است.

شیرازی افزود: ما در میدان جنگ نرم این باور را هنوز پیدا نکردیم؛ نه مسؤولان و نه نهادهای فرهنگی کشور و نه حتی ما روحانیون هنوز باور نکردیم که در میدان تهاجم سخت فرهنگی هستیم.

اگر این باور بود همه توان را وارد میدان می کردیم.

وی تصریح کرد: جهاد تبیین یک بیان و سخنرانی نیست بلکه یک دستور از سوی رهبر معظم انقلاب است که اول باید باور کنیم که ما در میدان جنگ هستیم بعد بخواهیم با این جنگ مقابله کنیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع با اشاره به اینکه در جهاد تبیین در میدان جهاد فکری و معنوی هستیم و در این میدان اول ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد تبیین» خنثی سازی دروغ های دشمن در مقابل ارزش های انقلاب است

«جهاد تبیین» خنثی سازی دروغ های دشمن در مقابل ارزش های انقلاب است