مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 13:572022-03-30دانش

پنج شنبه آخرین مهلت نام نویسی در خوابگاه های دانشگاه تهران


اسکان دانشجویان شاغل به تحصیل در واحدها و پردیس های اقماری دانشگاه  اعم از دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی کرج، ابوریحان و فارابی و دانشکده های کاسپین و فومن نیز به زودی توسط این واحدها در بستر پیام رسان هایشان اعلام می شود.

- اسکان دانشجویان شاغل به تحصیل در واحدها و پردیس های اقماری دانشگاه  اعم از دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی کرج، ابوریحان و فارابی و دانشکده های کاسپین و فومن نیز به زودی توسط این واحدها در بستر پیام رسان هایشان اعلام می شود.

دانشجویان دانشگاه تهران برای اسکان در خوابگاه های دانشجویی در نیم سال دوم تحصیلی 1400_1401 فقط تا فردا 11 فروردین ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثبت نام دانشجویان دانشگاه تهران برای اسکان در خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه از سوم فروردین ماه سال جاری آغاز شده است و تا 11 این ماه ادامه داشت.

بر این اساس دانشجویان برای ثبت نام در خوابگاه ها به سه گروه مختلف تقسیم شدند که گروه اول مربوط به دانشجویان غیربومی روزانه کارشناسی ارشد (ورودی 99)، دکتری تخصصی (ورودی 97 و 98 و 99)، دکتری حرفه ای (ورودی 95 و 96 و 97 و 98) و دکتری تخصصی پیوسته که در نیمسال دوم 1400 ساکن نبوده اما در ترم های گذشته سابقه اسکان دارند، می شد که این گروه دانشجویان می توانستند از 3 تا 4 فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج شنبه آخرین مهلت نام نویسی در خوابگاه های دانشگاه تهران

پنج شنبه آخرین مهلت نام نویسی در خوابگاه های دانشگاه تهران